Anyagcseretípust meghatározó ingyenes kérdőív

Kedves Érdeklődő!

Te is eljutottál arra a pontra, hogy eldöntötted: változtatsz életmódodon? Gratulálunk hozzá! Ez itt az első lépés az új életed, és egy fittebb, egészségesebb és karcsúbb test felé. Ez a teszt azt szolgálja, hogy közelebb kerülj a céljaidhoz.

Unod már a sablon-fogyókúrákat, ahol nem tudod, mit is egyél, hogyan oldd meg az ebédet? A Metodic Food-dal pontosan az a célunk, hogy ez többé ne okozzon gondot. Ezt a tesztet is azért alkottuk meg, hogy már holnap megérkezzen Hozzád a személyre szabott, egészséges menüd, hogy lehetőséged legyen a számodra megfelelőt választani. Ha megismered a típusodat a tesztből, holnaptól már úgy étkezhetsz, ahogy a testednek és az alakodnak a legjobb.

Mint azt a Metodic-kal kapcsolatban már olvashattad is, nem sablon diéta-program a miénk, hanem egyedi, személyre szabott tanácsokkal látjuk el a hozzánk fordulókat, amelyek az egyéni táplálkozási típusodnak megfelelőek. Ezt alapvetően gépi mérés útján derítjük ki, de most ennek a tesztnek a segítségével, 60%-os pontossággal megtudhatod, melyik lehet a Te típusod.

Fontos továbbá hangsúlyoznunk a teszt kitöltése előtt:

Bár sok helyen jön szembe az, hogy “szénhidrátmentes” meg “zsírszegény” diéta, nincs olyan, hogy egyik vagy másik makrotápanyag kiiktatható lenne a táplálkozásból. A test egészséges működéséhez mindháromra, zsiradékokra, szénhidrátokra és fehérjére is szükséged van, csak egyedi jellemzők szerint, nem mindenkinek azonos eloszlásban.

A gépi méréshez képest, ahogy írtuk is, itt 60%-os pontosságú választ kapsz arról, hogy milyen típusú étkezés ideális a számodra.

Fontos hangsúlyoznunk továbbá azt is, hogy a teszt alap-anyagcseretípust állapít meg, de hormondominanciát, energiaszintet, szénhidrát-toleranciát, illetve azt, hogy pontosan melyik szénhidrát- vagy melyik fehérjetípus vagy, nem. Ezekre csak gépi mérés seítségével lehetséges választ adni.

Ha ezeket is tudni szeretnéd, illetve 100%-os pontosságú választ vársz, mindezt személyes konzultációval kiegészítve, várunk valamely mérésünkön! Csomagjainkat itt találod.

 

1. Reggel milyen az étvágyad?

A. Van, hogy éhesebb vagyok, van, hogy kevésbé, de erősnek semmiképp sem mondanám.
B. Nem mondom, hogy mindig farkaséhes vagyok, de általában azért tudok enni reggelente.
2. Milyen típusú reggeli ideális számodra, amivel viszonylag hosszabb időre nyersz energiát?

A. Inkább a kiadós, tojásos reggeliket kedvelem, vagy a szalámikat és más húskészítményeket, ha reggelizem.
B. Pékáruk, zabkása, gyümölcs, szendvics, ez mind jöhet, de a zsírosabb ételek kevésbé.
3. Hányszor kell enned egy nap ahhoz, hogy rendben legyen az energiád és a közérzeted is?

A. Két-három főétkezés bőven elegendő, esetleg este még csemegézek valamit.
B. A főétkezések mellett jellemzően tízóraizni és/vagy uzsonnázni is szoktam.
4. Milyen gondolatokat társítasz az ételhez, az étkezéshez?

A. Szeretek enni, és kimondottan élvezem az ízeket.
B. Semleges, nem tölt be központi szerepet az életemben.
5. Milyen az étvágyad este?

A. Inkább erőteljesebb.
B. Inkább gyengébb.
6. Képzelj magad elé egy svédasztalt! Milyen ételek közül válogatsz inkább?

A. Inkább a húsokat kóstolnám végig, és talán még a krémesebb desszerteket.
B. Arányaiban talán több köretet veszek, mint húst, és szinte biztos, hogy eszem valami édességet vagy gyümölcsöt utána.
7. Mennyit eszel általában?

A. Jó az étvágyam, egy átlagos méretű adagnál talán többet is eszem.
B. Átlagos vagy annál kisebb adagokat.
8. A táplálkozásod hogyan hat a koncentrációdra?

A. A zöldségek és a gyümölcsök nem laktatnak eléggé, könnyen éhes leszek utánuk.
B. A zsíros, nehezebb ételek után gyakran van teltség-érzetem, kissé mintha lelassulnék.
9. Mely ételektől érzed azt, hogy igazán jólesőek, és energiát adnak?

A. Inkább a tartalmas ételektől, húsos fogásoktól érzem jól magam.
B. Inkább a tészták és a zöldségek adnak nekem löketet, mint a nehéz fogások.
10. Hogyan hat Rád, ha este eszel?

A. Inkább jól alszom, ha este bevacsoráztam.
B. Úgy vettem észre, kevésbé alszom jól egy nagyobb vacsora után.
11. Mit gondolsz, hogyan hatna Rád az alábbi típusú étkezés? Sok hús, sok zöldség, tojás, szinte semmi keményítő, minimális szénhidrát.

A. Inkább jót tenne, mert ezeket a fogásokat talán jobban szeretem, szívesebben fogyasztom.
B. Nem igazán való nekem ez a típusú étkezés, mert nem vagyok ilyen mértékben húspárti.
12. Mit gondolsz, milyen hatással lenne Rád, ha egy időre elhagynád a húst?

A. Szerintem nem lennék jól, nekem fontos a hús, hogy legyen energiám. Nem csak abból nyerek, de nem is hagynám el.
B. Inkább a húsról mondanék le, mint például a burgonyáról vagy a rizsről, szerintem nem lenne gondom egy ilyen étrend betartásával.
13. Adataim

Elolvastam és hozzájárulok a jogi nyilatkozathoz

Adatait bizalmasan kezeljük, azt harmadik személy számára nem tesszük hozzáférhetővé.